Sydkorea

Hawaii

Den 29 april gik endnu en af mine kæmpe drømme i opfyldelse! – Jeg landede på Hawaii !! 🙂

Jeg havde fundet et super fedt hostel som lå lige ned til stranden i Waikiki tæt på alting. Den samme dag jeg ankom gik jeg langs standen i Waikiki og ledte efter ture jeg kunne booke. Jeg fandt et godt sted hvor jeg bookede alle mine ture som jeg ville ud af se på kun de 10 dage som jeg nu havde!. Jeg kan godt lide når tingene er planlagt, så jeg er fri for at stresse over at jeg ikke fik set alt det som jeg nu gerne ville. Da alle turene var kommet på plads gik jeg hen i 24 hour fitness som også lå lige ned til stranden og oprettede et medlemskab på 10 dage! Så ingen undskyldninger jeg skal nå DM2015!
Min første tur var tidligt næste morgen, som gik ud til Pearl Harbor, vil nok sige at det ligger nr. 1 på ‘must see’ listen når man kommer til Hawaii. Det må man ikke gå glip af! .. Resten af dagen gik selvfølgelig med tung styrketræning og cardio, mit fedt forsvinder jo ikke af sig selv vel!! … Efter træningen var der selvfølgelig også plads til lidt hyggesnak med de andre fra centeret. Jeg mødte en gamle bodybuilder fra Las vegas som jeg faldt god i snak med, han havde selvfølgelig også en masse tips og gode råd med hensyn til træning og konkurrence. Må nok indrømme at jeg har lært utrolig meget på de 4 måneder jeg har været afsted!
Min næste tur gik ud til The Big Island hvor den aktive vulkan er. Klart også et af de helt store højdepunkter på Hawaii, at stå så tæt på en aktiv vulkan er en hel fantastisk oplevelse og noget som ikke lige sker hver dag, samt også at gå rundt nede på en strand hvor ALT sandet bare er kul sort. Det var godt nok flot og helt utrolig, har aldrig set noget lignende
Jeg var også en tur rundt på hele Ohau øen hvor jeg blandt andet så ananas farmen Dole, hvor de ananas jeg køber kommer fra. Udover det så vi en hel masse flotte strande, vandfald og kaffefarme! – Selvfølgelig skulle jeg også en tur ud af svømme med vilde delfiner og havskildpadder, endnu en drøm som gik i opfyldelse. Det var SÅ fedt, at ligge i havoverfladen og snorkle/svømme rundt mens der svømmede 50 vilde delfiner rundt om en. Da jeg kiggede ned svømmede der 6 delfiner lige under mig, og til den anden side to kæmpe havskildpadder! Så kan det vidst ikke blive federe! #WILDLIFE!!!!
På turen mødte jeg en backpacker fra Hollywood, så da turen var slut besluttede vi os for at tage på vandretur til Diamond head, et bjerg hvor der er den flotteste udsigt ud over Waikiki by. Heldigvis trænede han også, så aftenen stod på en god træning efterfulgt af god mad! På mit hostel hvor jeg boede havde jeg boet på værelse med en pige fra Tyskland hele ugen, så de to sidste dage lejede vi en bil og kørte rundt til diverse markeder, strande og hvad der nu ellers lige fristede os!
Hawaii har været det fedeste! – og er helt sikkert et sted jeg vil rejse til igen. Intet skuffede, alt var som på de billeder og postkort man nu har set rundt omkring. Også et perfekt sted at rejse hen hvis man stadig vil passe sin træning og sin diæt, men samtidigt også vil opleve en masse!  .. Jeg var der kun i 10 dage, men kunne sagtens have brugt mere tid der, da der er mange forskellige øer at se!